```html id="7r1mda"

🔍 البحث المتقدم في الملتقى

⚙ خيارات البحث المتقدمة

البحث يتم عبر Google داخل المنتدى

```

ياما ....

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة
  • مهدي أمير السيد
    عضو الملتقى
    • 14-07-2013
    • 14

    ياما ....

    ياما تعبنا وياما شئينا

    وياما جرحنا الشوء بجفاك

    وفوء جراحنا ياما مشينا

    حتى الألب سعد برؤاك

    وبعد ده كلّو اتقول خلينا

    ننسا الحب وننسى هواك

    ياللي غاوي تعذب فينا

    أولي ايه أخرتا وياك

    عذّب أدّ متأدر بينا

    أطلب منّا ضيّ عنيننا

    ولاتطلب مننا ننساك ....



    هل أكمل ؟؟؟ وهل أعجبتكم لهجتي المصرية ههههه

    تحياتي ....
يعمل...
X