المشاركة الأصلية بواسطة فوزي سليم بيترو
مشاهدة المشاركة
أنت فينك يا راجل من زمان واحشني .. ماشفتك من أيام اللغز ..؟!
أشكرك على حضورك البهي و مجاملتك الرقيقة
وعشان خاطرك هننزل بالحلقة ال11 حالاً
ربنا يديم الود أخي فوزي
أشكرك على حضورك البهي و مجاملتك الرقيقة
وعشان خاطرك هننزل بالحلقة ال11 حالاً

ربنا يديم الود أخي فوزي




اترك تعليق: